این عدد چیست؟
این من هستم!
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
نفس ما
آبجی تینا کوچولوی خودم
آبجی اسما
رازنوشتِ يــــه پسرهــــ
دانلود نرم افزار های پرتابل
افکار یک ذهن مضطرب
ما دو نفر
تنبیه داداشم
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داناک می ترسه! و آدرس danak-tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 39300
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
سمانه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, :: 16:4 :: نويسنده : سمانه

 626

از این عدد چی می دونید؟اگه چیزی می دونید بگید.



نظرات شما عزیزان:

دختر چادری
ساعت21:49---19 دی 1391
هر که گناهی کند، آن گناه را به زیان خود کرده است. نساء / 111

اول که این آیه را خواندم معنی‌اش را نفهمیدم. به خودم گفتم آخر چطور می‌شود، آدم وقتی کسی را می‌کشد خودش را کشته باشد، یا وقتی بدگویی کسی را می‌کند، بدگویی خودش را کرده باشد، یا وقتی نفرین می‌کند. گریبان خودش را بگیرد؟

مادربزرگ می‌گوید: این دنیا مثل کوه است. هر کاری که می‌کنیم مثل صدا به طرف خودمان برمی‌گردد.

راستی چقدر بد است. همه بدجنسی‌ها، همه خرابکاری‌ها و زیرآب زدن‌ها، همه نفرین‌ها و حرف‌های بد و دروغ‌های کوچک و بزرگ، می‌چرخد و می‌چرخد و آخر نصیب خودمان می‌شود. خنده‌دار است. ما فکر می‌کنیم دیگران را اذیت می‌کنیم؛ اما در حقیقت خودمان را اذیت کرده‌ایم.

حالا می‌فهمم که چرا وقتی حضرت آدم و حوا به حرف خدا گوش ندادند و میوه ممنوع را خوردند، رو به خدا کردند و گفتند:«خدایا ما را ببخش‌، ما به خودمان ظلم کردیم.» درست است خدا! ما بیشتر از هر کس به خودمان ظلم می‌کنیم. دلم برای خودم می‌سوزد؛ برای خودم که این همه از دست من عذاب می‌کشد.

مولانا می‌گوید:

این جهان کوه است و فعل ما ندا.....سوی ما آید نداها را صدا


اسما
ساعت23:02---18 دی 1391
نیومدی که آبجی خانوم

اسما
ساعت10:07---18 دی 1391
آبجی نمی خوای بیای مارو از خماری دراری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:چشم آبجی,امروز میام.


رها
ساعت17:52---16 دی 1391
تینایی جونم من ابجی سمانه رو بخشیدم.این موضوع که دروغ گفته به من مربوط نمیشه چون اون موقع من تو جمعتون نبودم...فقط نظرم راجب به ابجی سمانه عوض شده همین...بعدم اصلا من چیکارم که بخوام کسیو ببخشم...اون به خود ابجی سمانه و وجدانش برمیگرده.تازشم کی گفته من با ابجی سمانه جونم قهرم.نه خیر خیلیم اشتیم

رها
ساعت17:55---12 دی 1391
واقعا باورم نمیشه....ابجی سمانه چطور تونستی همچین کاری بکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقتی نظرات بچه ها و امیدواری هاشونو خوندم ازت نا امید شدم.....خیلی ادما بودن که شخصیت داناک رو دوست داشتن.........انتظارشو نداشتم

اسما
ساعت11:14---12 دی 1391
نیدییییییییدوووووووووونم که

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: